PODÍVEJTE SE na naše fota.

Sportovní výlet

Ve středu 14. června jsme se vydali na sportovní výlet do nedalekých Poděbrad. Sraz byl před sedmou hodinou na vlakovém nádraží v Novém Bydžově. Program v Poděbradech byl jasný, vyjet na koloběžkách a bruslích na cyklostezku. Věci jsme naložili do připraveného auta a vyrazili vlakem do našeho cíle. Příjemnou procházkou přes kolonádu jsme došli na parkoviště u zimního stadionu, kde začala naše dobrodružná jízda do Nymburka. Pohodovým tempem podél Labe jsme urazili polovinu cesty, tedy 7 km k nymburským hradbám. Po chvilce zaslouženého odpočinku a svačině jsme vyrazili na cestu zpět. Slunečný den byl zakončen opět na zdejší kolonádě, kde bylo několik stánků s výbornou zmrzlinou. Kolem třetí hodiny jsme se vydali zpět do Nového Bydžova. Výlet se neobešel bez menších nehod, ale to ke sportu patří. Z celého výletu jsme si přivezli jen pár odřenin a plno dojmů z příjemně stráveného dne.

Přespání ve škole

Z úterý 27. 6. na středu 28. 6. 2023 jsme přespávali ve škole. Už v úterý dopoledne jsme pojali den sportovně. Celé dopoledne jsme strávili na sportringu v Novém Bydžově, kde jsme si vyzkoušeli hned několik sportů. Společně jsme začali softbalem, který má v poslední době u žáků velikou oblibu. Následně došlo i na fotbal a basket. Dopoledne jsme zakončili točenou zmrzlinou.

V 16:00 byl stanoven start naší dobrodružné přespávačky ve škole. Aktivity jsme pojali jak sportovně, tak vědomostně. Nejdříve jsme si vytvořili týmy (Banáni, Křišťálová Cihla, Chlupatá Střecha a Lyžaři), které proti sobě soutěžily. První souboj byl ve znamení basketu, po kterém následovala výborná večeře. K večeru došlo i na deskové hry, konkrétně třeba na Aktivity, u kterých jsme se velice zasmáli. Naše klání pokračovalo florbalem a hodem na přesnost. Třídní soutěžení jsme zakončili vědomostním kvízem, ve kterém byly pokládány celkem záludné otázky. V poslední disciplíně se nejvíce dařilo týmu Banáni, kteří vyhráli všechna tři kola. Ještě před večerkou jsme si zahráli schovávanou, která vyzkoušela odvahu některých žáků. Pro lepší usínání jsme si pustili film, u kterého už každý ležel v své připravené posteli. Ve středu ráno budíček v 6:45 a příprava na další den.

Závěrem bych rád poděkoval celé třídě za připravené překvapení, které mi přichystali k nadcházejícím narozeninám. DĚKUJI VÁM ☺