Další literární díla žáků 7. a 8. tříd

Vyprávět příběh, který jsem sám vymyslel, aby zaujal čtenáře, není zrovna jednoduché. Zvlášť jsem-li žákem teprve 7. třídy. Měl by být napínavý s nečekaným rozuzlením, měl by pobavit. Podívejme se, zda se to žákům 7.A podařilo:
Barbora Vighová, 7. A – Nový život,

Hana Přívratská, 7. A – Pět elementů,

Tereza Pánková, 7. A – Vypravování.

Popisovat můžeme nějaký předmět, osobu, cestu přírodou, postup výroby a mnoho dalších věcí. Zajímavější je líčení, tedy subjektivně zabarvený popis, při kterém nám žák sděluje nejen co vidí, ale i co vnímá ostatními smysly. Vyjadřuje,  jak na něj popisované prostředí působí. Podívejte se, jak se s tímto slohovým postupem vypořádali žáci 8.A:

Jakub Němec, 8. A – Hokej,

Tadeáš Tomek, 8.A – Má dílna,

Michaela Uhrová, 8. A – Líčení.

Radmila Vavřínková, vyučující Čj

Soubory ke stažení

Žádost o uvolnění z předmětu (Tv,...) pdf

Žádost o uvolnění z vyučování (více dní - rekreace,...) pdf

Žádost o uvolnění z průběhu vyučování (odchod žáka 2. stupně k lékaři, ...) pdf

Přihláška do školní družiny pdf

Anketa
Jak budeš trávit letošní prázdniny?